Privacyverklaring

Home » Privacyverklaring

Privacy

1. Inleiding

In deze privacyverklaring benoemen we welke gegevens we verzamelen als je deze website gebruikt en waarom we deze gegevens verzamelen. Uiteraard staat het beschermen van jouw privacy centraal en worden deze gegevens alleen gebruikt om de gebruikerservaring te verbeteren en niet doorgespeeld aan derden. Via deze privacyverklaring nemen we je graag mee in onze werkwijze. Dit gebeurt volledig in overeenstemming met de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

2. Bedrijfsomschrijving

Ons adresgegevens zijn;

Hudson Restaurant & Events
Poeldijkseweg 47
2544NS Den Haag
088 – 12 66 047

Hudson Restaurant & Events is een restaurant en evenementenlocatie in Den Haag Zuid. Hudson Restaurant & Events is 7 dagen per week geopend als restaurant. Hudson Restaurant & Events biedt daarnaast evenementen voor zowel de zakelijke (bedrijfsuitjes, -borrels, -feesten, etc.) als de particuliere markt (familiefeesten, verjaardagen, reünies, etc.).

3. Gegevens

3.1 Reserveringen
Voor het plaatsen van een reservering hebben wij naast algemene reserveringsgegevens (datum, tijd, aantal personen, arrangement) ook een aantal persoonsgegevens nodig. De verplichte persoonsgegevens hierbij zijn; (1) achternaam, (2) telefoonnummer en (3) e-mailadres. Deze gegevens worden in het gerenommeerde reserveringssysteem Nostradamus verwerkt, maar blijven te allen tijde eigendom van Barn47. Wij gebruiken deze gegevens voor het bevestigen van de reservering.

3.2 Overige evenementen/arrangementen
Voor het opstellen van een offerte, contract en/of factuur voor onze overige evenementen/arrangementen, hebben wij naast algemene gegevens (datum, tijd, aantal personen, arrangement) ook de NAW gegevens, e-mailadres en telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden in het reserveringssysteem Nostradamus en het CRM systeem Sage ACT! verwerkt, maar blijven te allen tijde eigendom van Barn47.

3.3 Contactformulier en/of e-mails
Wanneer je ons digitale contactformulier invult, krijgen wij deze gegevens doorgestuurd via e-mail. Daarmee komen deze gegevens ook op de mailserver van onze hostingpartij VDL Hosting terecht. VDL Hosting heeft hierbij enkel een doorsturende functie en mag niks met de inhoudelijke gegevens doen. Ditzelfde geldt wanneer je ons een e-mail stuurt. De e-mails worden in sommige gevallen bewaart in ons Sage ACT! database om een communicatiegeschiedenis op te bouwen.

3.4 Marketingdoeleinden
Naast het verzamelen van persoonsgegevens voor een reservering verzamelen we gegevens voor marketingdoeleinden. Hieronder lees je hier meer over.

3.4.1 Nieuwsbrieven
Wanneer je hebt aangegeven geïnteresseerd te zijn in Hudson Restaurant & Events, kunnen wij je nieuwsbrieven versturen. Voor het versturen van nieuwsbrieven maken wij gebruik van het programma YMPL. Onze mailinglijsten worden dan ook in hun database opgeslagen, maar blijven eigendom van Hudson Restaurant & Events. Onder iedere nieuwsbrief krijg je de mogelijkheid om je per direct uit te schrijven van onze mailinglijsten, waarmee je in de toekomst geen nieuwsbrieven van Barn47 meer ontvangt.

3.4.2 Google Analytics
Voor het bijhouden van statistieken en om ons websiteverkeer te analyseren maken we gebruik van Google Analytics. We hebben de instellingen van Google Analytics aangepast zodat gegevens anoniem worden verzameld en niet worden gedeeld met Google.

3.4.3 Google Adwords
Op het moment van schrijven (mei 2018) maken wij nog geen gebruik van Google Adwords en hun gesponsorde advertenties, niet in het zoeknetwerk en niet in het display netwerk. De mogelijkheid bestaat dat dit in de toekomst veranderd. Wij zullen dan z.s.m. deze privacyverklaring aanpassen.

3.4.4 Facebook
Er worden gegevens verzameld over het gebruik van onze website om advertenties te kunnen weergeven die zijn toegesneden óp en relevant zijn vóór de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor onze doelgroep.

3.4.5 Cookies
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie wordt dus op jouw eigen computer opgeslagen en absoluut niet in onze eigen database. Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

3.5 SSL certificaat
Onze website heeft een SSL-certificaat en biedt bezoekers hiermee maximale veiligheid bij het versturen van gegevens via formulieren.

4. Gegevens inzien, aanpassen en/of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar sales@restauranthudson.nl. Hierbij is het belangrijk een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek. Hudson Restaurant & Events wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens.

5. Duur van de opslag

Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan voor het doel noodzakelijk. Dit varieert van bijvoorbeeld 60 dagen voor advertentiedoeleinden tot 7 jaar in verband met onze fiscale bewaarplicht.

6. Vragen en/of opmerkingen

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als je vragen en/of opmerkingen hebt over deze privacyverklaring, vragen we je contact met ons op te nemen via 088 – 12 66 015.

Pin It on Pinterest

Reserveren